Achizitii echipamente SICAP SEAP

Achiziții prin SICAP / SEAP

Cum achizitionez prin SICAP ?

Trimiteți un email cu subiectul „Oferta SICAP” la adresa [email protected] cu cererea dumneavoastră de produse.
Vă vom răspunde cu oferta, iar dacă avem exact ce căutați, vom demara cumpărarea directă prin intermediul SICAP.
Pentru această procedură, un coleg vă va sta la dispoziție pe tot parcursul de achiziție.

  • Plata echipamentelor se face conform procedurii de achiziție.
  • Echipamentele și licențele software vor fi oferite însoțite de certificatul de garanție și certificatul de conformitate.

Ce înseamnă SICAP ?

SICAP sau SEAP înseamnă: Sistemul Electronic de Achiziții Publice

Sistemul Electronic de Achiziții Publice reprezintă o infrastructură informatică unitară care oferă instituțiilor publice din România posibilitatea achiziției de produse, bunuri și servicii prin mijloace electronice, iar agenților economici posibilitatea de a depune ofertele pentru licitațiile electronice.

Ce tipuri de licitații găsim pe SICAP ?

Licitatiile Publice publicate pe SICAP sunt de mai multe tipuri:

Anunțuri de intenție, Anunțuri de participare, Anunțuri de atribuire, Concursuri de soluții, Concesionări, Cereri de ofertă, Cumpărări directe, Licitatii electronice, Proceduri offline.

În funcție de tipul licitației, pașii care trebuie urmați pentru a participa pot să difere. Licitatiile se pot desfășura doar dacă acestea sunt publicate de Autoritățile Contractante, iar apoi se depune cel puțin o ofertă.

Mai multe informații despre SICAP găsiți aici.

Shopping cart close